انجمن مبارزان
جک های انتخاباتی


ترول و عکس ها و مطالب خنده دار


احمدی نژاد الان داره لامپ و مهتابی اتاقشو باز میکنه، میگه خودم خریدم میخوام ببرمش

 

.

 
رای های باطله از رای های غرضی دو برابرُ نیم بیشتره :)))

 

.

 

میگن رقابت بین غرضی و باطله شدت گرفته

 

.

 

.

 

سرتون گرم انتخاباته، یادی از ما نمی کنید ……..!!!! (دکتر شریعتی)

 

.

 

غرضی در مصاحبه با صدا وسیما : مطمئن باشید اگر رای نیاوردم به هوا دارانم اجازه ی تظاهرات نخواهم داد !!

 

خدایا این خوشیو از ما نگیر ..

 

 

ﺧﺒﺮ ﻓﻮﺭﯼ

ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﻡ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺷﺪ

ﻃﺒﻖ ﺍﺧﺮﯾﻦ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﻡ

ﺑﯿﻦ ﻏﺮﺿﯽ ﻭ ﺭﺍﯼ ﻫﺎﯼ ﺑﺎﻃﻠﻪ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ

 

 

دغدغه دختر ها برای امشب …..

حالا مانتو بنفش از کجا بیارم

 

.

 

تو عمرم اینقد به شبکه ی خبر علاقه مند نشده بودم…..

 

 

 

امسال به رضایی گفتیم محسنِِ رفت و برگشت :))

 

سریه بعد بهش میگیم محسن سوبله چوبله :)))

 

.

 

و در این لحظه محسن رضایی به رده ی سوم جدول رسید و سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد رو گرفت

 
 

آخرین خبرها حاکی از آن است که محسن رضایی از لحظاتی پیش خودش را برای انتخابات ۹۶ آماده کرده است !!

 

فرمانداری شیراز اعلام کرده شاید تا هفته دیگه نتیجه ی آرا رو اعلام نکنه …

 

یکی نوشته بود : ” عارف هم رفت …”

یکی اومده کامنت داده روحش شاد من با سلطان قلبها

یه دنیا خاطره داشتم

 

 

میگن این قدر محسن رضایی مدارکش رو برای شورای نگهبان پست کرده، دختر سرایدار شورای نگهبان با پستچی ازدواج کرده !!!

 

 

 

قانون پایستگی انتخابات :

محسن رضایی از بین نمیره بلکه از انتخاباتی به انتخابات دیگر انتقال می یابد

 

مردم تو خیابون یه جوری خوشحالن انگار من عروسی کردم

 

 

.

.

 

اطلاعیه جدید شهردار تهران:
.

.

.

.

از امشب آشغالاتونو خودتون جمع کنید ا…..

 

.

 

.
روحانی نیومده سکه ارزون شد,دلار اومد پایین,سرعت اینترنت خوب شده,مردم یکم تفکرشون آروم شده

همین جوری پیش بره ی هفته دیگه می رم زن می گیرم:D

 

.
ﭘﯿﺎﻡ ﺩﮐﺘﺮ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻏﺮﺿﯽ :

 

ﺷﺐ ﺑﺎ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻬﺖ ﺭﺍﯼ ﺩﺍﺩﻥ ﺷﺎﻡ ﺑﯿﺎﯾﯿﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ

 

.

 
 

حسن روحانی گفته

 

مرامی یه هفته کلید دفتر ریاست جمهوری رو میده رضایی بره بشینه پشت میزش حال کنه ))))

سرعت اینترنت خیلی رفته بالا

 

از مسئولین خواهش میکنم کنترل کنن

 

ما عادت نداریم , یه وخت میخوریم تو در و دیوار!

 
از رئیس جمهور میخوایم فیلترینگو از دو ماه دیگه برداره

من وی پی ان سه ماهه خریدم ، استفاده کنم حیفه :))))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 15 تير 1392برچسب:, 14:57 |- ✭ Yuosef ✭ -|

ϰ-†нêmê§